♥♡تو خواب ببین...♥♡

 

 

بیا معامله کنیم...!

تو بخواب من بنشینم کنار تخت

تو خواب ببین من هم شروع کنم به نوشتن رویاهایت...

قسم یاد میکنم هر انچه ببینی همان را مینویسم!

میخواهی که فرار کنیم در رویاهایت؟

بدون هیچ واهمه ای از عاقبت کارمان تو کفش هایت را در بیاور و پا برهنه،

من هم چشم هایم راببندم هر کجا که پا گذاشتی یک غزل ،یک بیت...!


 

 



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت23:14---6 مهر 1391
عشق، اگر عشق باشد…
ناممکن ترین ها را امکان می بخشد
تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی!


راضي
ساعت10:22---6 مهر 1391
عجب قشنگه
ترو جون هموني كه دوسش داري بيا به منم سر بزن نذار از تنهايي سرمو بكوبم كمد اتاقم تو كه نميدوني كمدم فلزيه هه هه هه هه هه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:,

] [ 9:42 ] [ فاطی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

مرجع کد آهنگ برای وبلاگ
کد همین آهنگ